Ir al contenido principal

SANT JORDI-DIA DEL LLIBRE! 馃尮馃悏馃摎

Bon dia fam铆lies i bon Sant Jordi a tots! 馃尮馃悏馃摎

Per celebrar aquesta festa tan especial que coincideix amb el dia del llibre, vos deixam un nou recull de contes per gaudir amb els m茅s petits de casa.

El primer que m'agradaria compartir amb tots vosaltres 茅s aquesta versi贸 del Monstre de Colors (edici贸 coronavirus) adaptada al mallorqu铆. Tamb茅 l'adjuntam en castell脿.



Com no podia ser d'un altre manera, en aquest dia, tamb茅 ens agradaria compartir el conte de la llegenda de Sant Jordi, per a tots aquells que no coneixeu la hist貌ria. El deixam tamb茅 en castell脿.



El "Monstruo Rosa" 茅s un conte que treballa la diversitat, l'inclusi贸 i la import脿ncia de no canviar la nostra personalitat pel que puguin pensar els altres.


El conte "Un libro" ens ajudar脿 a treballar la imaginaci贸 i conceptes com els colors, els nombres, conceptes espacials... un llibre interactiu al que no ens podem resistir!


En aquest v铆deo trobareu el conte del Peix irisat en una versi贸 teatral de la m脿 de la companyia Tanaka Teatre. Un altre manera de veure aquest conte tan bonic!




Comentarios

Entradas populares de este blog

TWISTER DE DITS

Bon dia! Si voleu treballar el moviment dels dits com a unitats funcionals, la separaci贸 dels dits i la oposici贸 del dit polze/gros, aqu铆 teniu una proposta per gaudir d'una estona en fam铆lia. Joc Es gira la fletxa i per torns es col·loquen els dits en els colors corresponents, es juga com al twister convencional. Materials Imprimibles. En cas de no poder imprimir, necessitarem: paper o cartolina i pintures de colors per fer el taulell. Clip de papallona (foto al final) Imprimibles

MEMOTEST NUM脠RIC

Bon dia fam铆lies, Aqui teniu un nou joc per posar en marxa habilitats com la mem貌ria i la atenci贸. Materials Papers Pintures de colors Cart贸 Instruccions Dibuixar a un mateix cart贸 un objecte que correspongui a un nombre, per exemple: 1- 馃挀 2- 馃槉馃槉 3- 馃挧馃挧馃挧 Quan els tenim dibuixats, els retallam per la meitat de manera que ens quedin, per un costat, els nombres i per altre els dibuixos, en forma de fitxes. El joc consisteix en formar parelles de nombre i dibuix, guanya qui m茅s parelles tengui. A divertir-se!!!

NOMBRE - QUANTITAT - GRAFIA

Bon dia! La proposta d'avui ens ajudar脿 a treballar l'associaci贸 entre nombre, quantitat i grafia.  Volem que els infants ho passin b茅 mentre aprenen i 茅s molt enriquidor que ells mateixos puguin elaborar el material que necessiten per a contar. Material que necessitarem: Plastilina Escuradents o tassons de pl脿stic Nombres impressos o dibuixats en paper Podem escriure tants nombres com volguem. Els nins i nines hauran de fer tantes bolles de plastilina com els indiqui la grafia. Poden anar ficant les bolles de plastilina a uns escuradents. Tamb茅 ho podeu fer amb tassons de pl脿stic. A cada tass贸 escriureu un nombre i han de ficar a dins el nombre de bolles que correspon a la grafia de cada tass贸. Per a aquells que ja coneixen els nombres i les quantitats que representen, podeu escriure al tass贸 el nombre enlloc de la grafia.